Malom MoziMalom MoziMalom Mozi Webshop

Üzenőfal

Hozzászólások (823)

2023-07-22 09:19:17
713. Kitti991
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a büfében kapható popcorn allergénlistájáról. Tartalmaz-e e tejet, tejszármazékot, tejfehérjeérzékenyek fogyaszthatják-e?
Köszönöm, ha tudtok segíteni

2023-07-10 11:59:54
712. Csillámpónii
Szia Wica!
A facebookon található információkon kívül mi sem tudunk többet, kint van a kéz az előtérben, igen.

2023-07-07 22:11:03
711. Wica
Sziasztok!
Érdeklődnék az új játékról ami Facebookon megtalálható de itt semmilyen információt nem találok róla.
A " BESZÉLJ HOZZÁM " című film kezes’ játékáról lenne szó.
Elérhető már a kéz " fogás - a Malom mozinál?
Köszönöm .
Vica

2023-07-07 12:21:29
710. Csillámpónii
Szia Bogica!
Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Azon vagyunk, hogy minél hamarabb korszerűsítsük a weboldalunkat és a KIOSZK-ot is, türelmedet kérjük. Új kollégáknál előfordul, hogy nem tudnak rögtön olyan fordulatszámon dolgozni, mint a régebbi dolgozók, de mindenki igyekszik a lehető leggyorsabban kiszolgálni az embereket. Azt nem tudom, hogy miért tapasztaltad, hogy van akinek hamarabb törlődik a foglalása, a rendszer minden foglalást egyszerre töröl. Az előfordul, hogy maga a hely amit lefoglaltak törlődött, de nem adták még el, ezért meg tudják vásárolni ugyanoda a jegyüket, ahová szólt a foglalás.

2023-07-06 20:11:37
709. Bogica
Kedves Mozi Üzemeltetès!

Az alábbi kérdések merültek fel bennem a mozi jegyrendszere kapcsán. Rendelkezem mozi hűség kártyával, amit valamiért csak a kasszánál tudok érvényesíteni, sem a weboldalon, sem pedig a kioszknál. Mivel felhasználási céllal vásároltam meg, a weboldalon egyetlen opció marad, a foglalás. Időben beállok a sorba a moziban, azonban pechemre az ott strázsáló munkatárs nem túl aktív, ami számban kifejezve azt jelenti, hogy mellette álló két idősebb kolléga ötszörös gyorsasággal dolgozik. Mire sorra kerülök közli velem a kolléga, hogy a foglalás törlődött ez már nem elérhető. A kérdésem az, hogy ha már mindezeket kifizetem, és gondolom nem csak én járok így, volna e lehetőség arra, hogy a mozi kártya használható legyen a weboldalon keresztül, vagy legalább a kioszknál. Mert ez nem fair, vagy azoknak akiknek foglalásuk van egy külön kasszánál állhassanak sorba csak jegykiadás címén, ami merőben meggyorsítaná a folyamatot. Illetve miként fordulhat az elő a fentiek alapján, hogy a rendszer nem mindenkinél törli a foglalást, tehát a primus inter pares esetekben mégis működik, ami a mozi kártyás vendég is lehetne, vagy csak kóbor áram éri ilyenkor a rendszert?
Nagyon szépen köszönöm.
Varga Boglárka

2023-07-06 10:35:19
708. Csillámpónii
Szia Muhari!
Ugyanarra a helyre biztosan nem jelöli ki a rendszer, ahová te megvásároltad, nem lehet, hogy nem jó napot nézett?

2023-07-05 22:39:49
707. Muhari
Sziasztok!
Megvettem a szombat esti vetítésre 2jegyet és egyik barátom mellém szerette volna venni a jegyet erre ugyan azt a helyet dobta be neki a rendszer hiába mellém nyomott rá hogy esetleg ez probléma lenne hogyha ugyan úgy mellém ülne le? Mert ketten egyhelyre nem tudunk leülni?

2023-07-05 13:59:05
706. Csillámpónii
Szia Petis!
Regisztrációnál felhívja rá a figyelmet a rendszer, hogy születésnapi illetve névnapi 1+1 kupon csak 1 év regisztráció lejárta után jár, ami nálad még nem telt le.

2023-07-04 17:53:24
705. Petis
Sziasztok
Érdeklődnék, hogy a születésnapra és névnapra kapott jegyek vannak e még vagy nem, mert én nem kaptam egyikre sem.

2023-07-04 13:01:18
704. Csillámpónii
Szia!
Hogy érted, hogy nem tudsz foglalni, mi a probléma?

« Elõzõ 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 / 83 oldal Következõ »